کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316315 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل کروم نسخه 95 منتشر نخواهد شد

به گزارش سافت گذر، در روزهای هفته جاری میلادی بود که گوگل خبر داد نسخه جدید کروم را هر چهار هفته یک بار عرضه می کند تا بازه زمانی که کاربران ورژن تازه را امتحان خواهند کرد کاهش یابد. امروز این شرکت در مورد برنامه هایش پیرامون Chrome OS و تغییراتی که به وجود می آیند نیز سخن گفت.

گوگل کروم Chrome OS گوگل کروم سیستم عامل Chrome OS

این شرکت می گوید که از نسخه 96 به بعد که در ماه نوامبر عرضه می شود، Chrome OS هم هر چهار هفته یک بار بروز خواهد شد. در سمت دیگر، کروم نسخه 94 در سومین هفته ماه سپتامبر به دست کاربران خواهد رسید تا با Chrome OS 94 هماهنگ گردد. با در نظرگیری این برنامه ریزی، گوگل نسخه 95 کروم را منتشر نخواهد کرد تا خلأ میان کروم 94 و 96 را پر کند.

ضمن اینکه برای کاربران اینترپرایز و آموزشی هم هر شش هفته یک بار آپدیت Chrome OS را منتشر خواهد کرد. دلیل انجام این کار تمرکز بیشتر روی ویژگی های امنیتی و افزایش ثبات سیستم عامل می باشد. در این میان، اطلاعات بیشتری به دستمان نرسیده است. برای مرورگر کروم هم قرار است برنامه هشت هفته ای انتشار نسخه جدید در کانال درازمدت پایدار چیده شود.

مارینا کازاتکر، از تیم توسعه دهندگان گوگل می گوید:«« همان طور که وارد دهه جدید شدیم، این تغییرات به ما کمک خواهند کرد تا به مردم کمک کنیم کارهایشان را بهتر انجام دهند و تجربه های بهتری کسب کنند»».

با این تصمیم، جای تعجب نخواهد داشت که نسخه 95 مایکروسافت اج نیز منتشر نگردد تا با برنامه ریزی تازه کرومیوم سازگاری داشته باشد. با این وجود، صفحه پشتیبانی مرورگر ساخت مایکروسافت هنوز به این تغییرات اشاره ای نداشته است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49153 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/22 تعداد مشاهده: 2608
سافت گذر